Musiałem wymienić zawór odpowietrzania skrzyni korbowej. Zostałem obciążony kosztem 12 godzin pracy. Czy ktoś jeszcze miał do czynienia z tym problemem?
I drzwi wciąż się zamykają!Uznałem to za szczególnie zabawne, ponieważ jest to standardowa procedura w prawie wszystkich nowoczesnych furgonetkach.
Zastanawiałem się nad tym samym - czy to problem zimnego klimatu? Z pewnością problem z projektem! Czy ktoś natknął się (lub stworzył?) na film z rozwiązaniem Metros dla problemu zaworu odpowietrzającego PCV?Ja też myślałem, że był zbyt stronniczy w kwestii Metrisa. I zdecydowanie istnieje uprzedzenie do "tanich, dużych *ss V8" jako rozwiązania każdego problemu z trwałością i mocą. Komentarze Magic Mike'a były dla mnie nieco bardziej dosadne, ponieważ twierdzi, że pracował w salonie SoCal. Skupił się na rzeczywistym problemie emisji, który jest powtarzającym się problemem w linii M274, co jest wiarygodne.
W każdym razie, czy ktoś w ciepłym klimacie miał ten problem?
Witam, panie, jestem w tej samej łodzi co pan, GLC-300 4matic, ten sam kod błędu dwa tygodnie temu, tylko 27 tys. mil, gwarancja wygasła 4 tygodnie temu, a kontrolka zapaliła się z tym samym kodem P052e, wydaje się, że nie ma szczęścia, ponieważ jeden koniec jest łatwy do odłączenia, ponieważ zacisk jest tam, ale nie zrozumiałem dokładnie, jak połączyć (strona separatora oleju)? Czy to możliwe, że możesz zamieścić kilka zdjęć? To naprawdę doceniam, z góry dziękujęOdpowiadam na własne pytanie. Nie ma potrzeby uzyskiwania dostępu od dołu do GLC-300. Nie zaszkodziłoby, ale nie jest to konieczne. Największym problemem jest odłączenie wszystkiego. Każdy przewód i wąż wydają się mieć inny system blokowania. Bądź cierpliwy, działaj powoli. Zdejmowanie okablowania z samego zaworu odpowietrzającego będzie wymagało trochę kreatywnej pracy. Zrobiłem wybierak z płaskiego śrubokręta zagiętego o 90 stopni i spłaszczonego, aby sięgnąć do środka i odłączyć ten przewód. Miej na wszelki wypadek cztery zaciski do węży #4. Powodzenia
Rozwiązanie z pompką rowerową wytrzymało zaledwie 50 km, zanim kontrolka silnika ponownie się zaświeciła.Kiedy przeprowadziłem moją wstrzymaną operację, wydmuchałem zawór pompką rowerową, zanim ponownie go złożyłem. Wyczyściłem kod. Jak dotąd wszystko dobrze. Ale teraz mamy cieplejszą wiosenną pogodę - jeśli to robi różnicę. Wciąż nie jestem pewien, jak połączyć się, aby spróbować ponownie po stronie dolnego separatora oleju. A w międzyczasie muszę zająć się czujnikiem prawego tylnego koła!
Chcesz powiedzieć, że dmuchałeś do tyłu? Zastanawiałem się, czy mógłbym również przepłukać system do tyłu, aby go wyczyścić. Usunąłem wąż z kolektora dolotowego i przed wypróbowaniem sprężarki powietrza, dodałem przedłużenie węża i spróbowałem dmuchać do tyłu przez zawór. Nie działa; jednak ssanie przez niego do przodu nie ma żadnych ograniczeń. Myślę, że to faktycznie ma sens, aby zapobiec przepływowi doładowania do tyłu do skrzyni korbowej (elementarna funkcja PCV). Dmuchanie powietrzem wydaje się niemożliwe bez usunięcia strony wlotowej zaworu... Wrócę do tego później, kiedy będę miał części do ponownego podłączenia. Dzięki za informacje, Metros i również RS2!Kiedy robiłem moją wstrzymaną operację, wydmuchałem zawór pompką rowerową, zanim złożyłem go z powrotem.
Czy zleciłeś swojemu mechanikowi przeczytanie tego wątku, przekazałeś mu to ustnie, czy też był on zaznajomiony z procedurą?Właśnie zleciłem mojemu mechanikowi wymianę zaworu @Metros. Całkowity koszt z częściami, podatkiem i robocizną wyniósł 244 USD. Mam nadzieję, że to zadziała.
Przygotowuję się do wykonania tej taniej naprawy, aby mieć nadzieję na rozwiązanie mojego p052e71. Jedno pytanie: jak przymocowałeś nowy zawór do starego przewodu sztywnego, który prowadzi do separatora oleju? @MetrosTak, ten mały wąż jest przyklejony/połączony z zaworem. Zasadniczo po prostu odciąłem stary wąż w tym miejscu na zaworze, a następnie ponownie wykorzystałem ten odcinek starego węża, podłączając do niego nowy wąż (z nowym zaworem).
W ten sposób nie musisz wyciągać separatora oleju (do którego przymocowany jest mały wąż), który znajduje się poniżej. Dostęp do separatora oleju jest niemożliwy bez demontażu mocowania silnika i wielu innych rzeczy. Z tego powodu zostawiłem separator oleju w spokoju.
Nie jestem pewien, czy można dostać mosiężne złącze doczołowe z zadziorami w plastikowym przewodzie sztywnym, który trzeba przeciąć. Szczerze mówiąc, myślę, że rurki 3/8" będą w porządku z kilkoma zaciskami. Sztywny przewód wydaje się obracać na złączce naprzeciwko zaworu, którego nie widać z góry komory silnika, co skłania mnie do przekonania, że konieczne jest idealnie szczelne uszczelnienie. Zamierzam spróbować jutro wieczorem.clj380, jestem tylko kilka dni za tobą. Wczoraj udało mi się zlokalizować zawór w pojeździe bez wyjmowania żadnych części. Widziałem go jednak jednym okiem. Udało mi się dotknąć korpusu zaworu, dwóch węży i złącza elektrycznego. Wczoraj zamówiono nowy zawór. Dostawa zaplanowana jest na sobotę. Planuję dobrze przyjrzeć się nowemu zaworowi, zwłaszcza końcówce idącej do separatora oleju, zanim udam się do AutoZone po wąż. Na podstawie zdjęć pokazanych przez imacd, węże chłodnicy skrzyni biegów Continental 3/8 wydają się działać. W rzeczywistości ponowne połączenie przeciętej rury jest dla mnie najmniej jasnym krokiem. Czy lepiej jest włożyć przecięte końce do rury o dużej średnicy i zacisnąć je, czy też włożyć miedziane złącze do końców przeciętej rury? W każdym razie to ekscytujący projekt. Powodzenia.