Mercedes-Benz Metris Forum banner
241 - 260 of 337 Posts
Czy ktoś znalazł obejście odpowietrznika skrzyni korbowej silnika m274? Odkryłem, że kiedy ciśnienie turbiny dostaje się do skrzyni korbowej, pojawia się kod, zawór pcv ma to zatrzymać, gdy zawiedzie, komputer wykrywa dodatkowe ciśnienie, zainstalowałem zawór zwrotny 10 mm z ebay za 2,99 $ i światło zgasło.
Czy widziałeś post na poprzedniej stronie w tym wątku o wymianie przewodu odpowietrzającego?
A czy możesz również zamieścić szczegóły swojej naprawy? Jaka część i gdzie w samochodzie?
 
Jeszcze raz ogromne podziękowania dla Metrosa za znalezienie rozwiązania problemu z zaworem odpowietrzającym PCV. W miniony weekend ukończyłem naprawę, korzystając z jego techniki. Jak już wcześniej wspomniano, doszło do wycieku oleju do części łączącej zaworu odpowietrzającego. Samochód ma przejechane 56 tys. mil, a kontrolka silnika jest jak dotąd 'cicha' od 50 mil...
 
Czy musiałeś podnieść przód, czy zrobiłeś wszystko od góry?
Odpowiadam na własne pytanie. Nie ma potrzeby uzyskiwania dostępu od dołu dla GLC-300. Nie zaszkodziłoby, ale nie jest to konieczne. Największym problemem jest odłączenie wszystkiego. Każdy przewód i wąż wydają się mieć inny system blokowania. Bądź cierpliwy, idź powoli. Zdejmowanie okablowania z samego zaworu odpowietrzającego będzie wymagało kreatywnej pracy. Zrobiłem wybierak z płaskiego śrubokręta zagiętego o 90 stopni i spłaszczonego, aby sięgnąć do środka i odłączyć ten przewód. Miej cztery zaciski do węży #4 na wszelki wypadek. Powodzenia
 
Przepraszam, nie masz Metrisa?
Nie. Ten sam problem jest również powszechny w Mercedesie GLC-300. Zacytowano mi 2400–3600 dolarów za naprawę problemu. Użyłem tego samego numeru części i procesu, co powyżej. Musiałem wprowadzić niewielką modyfikację do jednego z węży, ale poza tym dokładnie te same kroki.
Jak dotąd CEL zniknął po dwóch latach.
 
Teraz, gdy części są już zamontowane, czy muszę wyczyścić kod błędu, czy też sam się wyczyści, jeśli przejadę określoną liczbę mil?
Mój przyjaciel ma interfejs do czyszczenia kodów, ale nie czyści go po zainstalowaniu nowej części. Nadal świeci się ten sam check engine.
Dzięki

David
Czy udało Ci się to rozgryźć? Mam ten sam problem.
 
Kolejne podziękowania w wysokości 2400 $ dla Metros za rozwiązanie problemu odpowietrzania skrzyni korbowej. Przejechałem dopiero kilkaset mil, ale CEL wciąż jest wyłączony. Powoli jest płynnie, więc wszystko poszło dobrze. Użyłem zacisków Oetiker przeznaczonych do PEX 1/2" do ponownego podłączenia przewodu zasilającego. To druga wymiana zaworu. Oryginalny zawór wyrzucił kod przy 12 tys. Wymiana (zrefundowana przez MB - podziękowania również dla nich) zakodowała się przy 27 tys. (nie mam daleko, żeby tam dotrzeć). Prawdopodobnie z tej samej partii. Prościej było po prostu wziąć część i wykonać pracę, niż zabierać ją do dealera.
 
Po raz pierwszy zrobiłem to, gdy pojazd był objęty ELW w lipcu 2019 roku. Potem, nieco ponad dwa lata później - zgadnijcie co? Zapala się kontrolka silnika. Za jedyne 290 CAD odczytano kody i tak, ten sam problem z odpowietrznikiem skrzyni korbowej. Ojej! To na ciebie, dobry kliencie, ponieważ twój pojazd jest teraz poza ELW. Więc daj nam 290 $ za zdiagnozowanie problemu, a pozwolimy ci odejść. Potem zobaczymy ciebie i twoją książeczkę czekową na 11,5-godzinną wizytę w warsztacie, aby naprawić ten sam problem, który ostatnio naprawiliśmy w lipcu 2019 roku. W międzyczasie po prostu jeździj z zapaloną kontrolką silnika, ponieważ nie zresetujemy jej, a ty nie masz czasu na kolejną 11,5-godzinną wizytę w warsztacie, ponieważ potrzebujesz swojego pojazdu, aby wyjechać i zarobić trochę pieniędzy na pokrycie kosztów napraw. Współpracuję z dealerem (dealerami), aby to rozwiązać, ponieważ wygląda to bardzo źle. Wszystkiego najlepszego w 2023 roku dla wszystkich na tym forum - z przyjemnością czytałem wasze posty i dzielę się wiedzą z wspaniałą grupą entuzjastów! Zrobimy z 2023 roku wspaniały rok.
 
Po raz pierwszy miałem to zrobione, gdy pojazd był objęty ELW w lipcu 2019 roku. Potem, nieco ponad dwa lata później - zgadnijcie co? Zapala się kontrolka silnika. Za jedyne 290 CAD$ odczytano kody i tak, ten sam problem z odpowietrznikiem skrzyni korbowej. Ojej! To na ciebie, dobry kliencie, ponieważ twój pojazd nie jest już objęty ELW. Więc daj nam 290 $ za zdiagnozowanie problemu, a pozwolimy ci odejść. Potem zobaczymy ciebie i twój czek na 11,5-godzinną wizytę w warsztacie, aby naprawić ten sam problem, który ostatnio naprawiliśmy w lipcu 2019 roku. W międzyczasie po prostu jeździj z zapaloną kontrolką silnika, ponieważ nie zresetujemy jej, a ty nie masz czasu na kolejną 11,5-godzinną wizytę w warsztacie, ponieważ potrzebujesz swojego pojazdu, aby wyjechać i zarobić trochę pieniędzy na pokrycie kosztów napraw. Współpracuję z dealerem (dealerami), aby to rozwiązać, ponieważ wygląda to bardzo źle. Wszystkiego najlepszego na 2023 rok dla wszystkich na tym forum - z przyjemnością czytałem wasze posty i dzielę się wiedzą z wspaniałą grupą entuzjastów! Zrobimy z 2023 roku wspaniały rok.
Car Wizard nakręcił wideo na ten temat. Bardzo krytyczne à la Doug DeMuro, ale on wyjaśnia absurdalny projekt (łączący wiele komponentów w jeden zespół), co z kolei podnosi zarówno koszty części, jak i robocizny.

Czy ktoś powiązał ten problem z zimnym klimatem? Może rodzaj powracającego tematu dla naszych hiszpańskich vanów.
 
Nie wiem, dlaczego Car Wizard mówi, że ma za mało mocy. Jasne, Metris nie jest samochodem wyścigowym, ale mój wydaje się jechać dobrze. Może miał go w trybie eco?
Moim zdaniem dlatego, że jest jednym z tych „ekspertów od samochodów”, którzy nie rozumieją różnicy między liczbą KM a użytecznym, rzeczywistym momentem obrotowym.
 
Czarnoksiężnik samochodowy jest dobrym mechanikiem, który potrafi przestrzegać instrukcji technicznych, trochę improwizować i dokładnie wykonywać naprawy. Wydaje się również być dość etyczny, co jest miłe.

NIE jest ekspertem od samochodów, recenzentem samochodowym, osobą zdolną do oceny produktu pod kątem zastosowania, które nie dotyczy jego osoby, ani najwyraźniej nie rozumie, że entuzjaści samochodów (i inni ludzie) mają powody, by podejmować mniej racjonalne decyzje (np. ja inwestuję kilkakrotnie wartość książkową w naprawy mojego diesla '95 E300, ponieważ ma to dla mnie emocjonalne znaczenie), co nie czyni ich z natury głupimi (lub nieświadomymi własnej irracjonalności).

Nie znalazłem jeszcze YouTuberów, nawet kompetentnych, którzy nie mieliby ograniczeń w swoim postrzeganiu. Jeśli masz zastosowanie do szczególnych korzyści Metrisa, to fantastyczny pojazd. Jeśli nie możesz pojąć użyteczności bardzo bezpiecznego, dużego, zdolnego do przenoszenia ciężaru, dobrze prowadzącego się pojazdu, który może zawrócić na przestrzeni niewiele większej niż jego dwukrotna długość, to po prostu głośny, spartański, słabo wyposażony, ciężko jeżdżący pojazd w cenach Mercedesa.

Nawiasem mówiąc, po odrzuceniu opinii czarnoksiężnika samochodowego na temat całego pojazdu, w pełni zgadzam się z jego opinią na temat konstrukcji PCV M274.
 
Nie wiem, dlaczego Car Wizard mówi, że ma za mało mocy. Jasne, Metris nie jest samochodem wyścigowym, ale mój wydaje się jechać dobrze. Może miał go w trybie eco?
Dlatego porównałem go do DeMuro. Jestem pewien, że Car Wizard nie jeździł Metrisem. A on osobiście uwielbia Nissana Juke!
 
  • Like
Reactions: kbcool
Czarnoksiężnik samochodowy to dobry mechanik, który potrafi przestrzegać instrukcji technicznych, trochę improwizować i dokładnie wykonywać naprawy. Wydaje się również być dość etyczny, co jest miłe.

NIE jest ekspertem od samochodów, recenzentem samochodów, osobą zdolną do oceny produktu dla przypadku użycia, który nie dotyczy jego osoby, ani najwyraźniej nie rozumie, że entuzjaści samochodów (i inni ludzie) mają powody, by podejmować mniej racjonalne decyzje (np. ja inwestuję kilkakrotnie wartość książkową w naprawy mojego diesla E300 '95, ponieważ ma to dla mnie emocjonalne znaczenie), co nie czyni ich z natury głupimi (lub nieświadomymi własnej irracjonalności).

Nie znalazłem jeszcze YouTuberów, nawet kompetentnych, którzy nie mieliby ograniczeń w swoim postrzeganiu. Jeśli masz zastosowanie do szczególnych korzyści Metrisa, to fantastyczny pojazd. Jeśli nie możesz pojąć użyteczności bardzo bezpiecznego, dużego, zdolnego do przenoszenia ciężaru, dobrze prowadzącego się pojazdu, który może zawrócić na przestrzeni niewiele ponad dwukrotności swojej długości, to tylko głośny, spartański, słabo wyposażony, szorstko jeżdżący pojazd z cenami Mercedesa.

Nawiasem mówiąc, po odrzuceniu opinii czarnoksiężnika samochodowego na temat ogólnego pojazdu, w pełni zgadzam się z jego opinią na temat konstrukcji PCV M274.
Ja również uważałem, że był zbyt mocno nastawiony na Metrisa. I zdecydowanie istnieje "tania duża *ss V8" jako rozwiązanie każdego problemu z trwałością i mocą. Komentarze Magic Mike'a były dla mnie nieco bardziej dosadne, ponieważ twierdzi, że pracował w salonie SoCal. Skupił się na rzeczywistym problemie emisji, który jest powracającym problemem w linii M274, co jest wiarygodne.

W każdym razie, czy ktoś w ciepłym klimacie miał ten problem?
 
  • Like
Reactions: kbcool
Wygląda na to, że przesadza z komplikacją napraw. Jak przy demontażu sprężarki klimatyzacji. Nie musieli jej nawet ewakuować. Wyciągnęli 2 śruby i odsunęli ją na bok.:D
Podobało mi się również, jak udawał głupiego, myśląc, że drzwi kierowcy muszą być otwarte, aby zatankować Metrisa. No co.
 
241 - 260 of 337 Posts