Mercedes-Benz Metris Forum banner
221 - 240 of 337 Posts
Metros, dziękuję za podzielenie się swoim doświadczeniem i wiedzą. Obawiałem się tej pracy, kiedy się wydarzy. Samochód dostawczy był wspaniały, 6 lat i 93 000 mil, zerowy koszt inny niż materiały eksploatacyjne... to obejmuje reflektory..lol.
 
Metros, dziękuję za podzielenie się swoim doświadczeniem i wiedzą. Obawiałem się tej pracy, kiedy się wydarzy. Samochód dostawczy był wspaniały, 6 lat i 93 000 mil, zerowy koszt inny niż materiały eksploatacyjne....to obejmuje reflektory..lol.
Proszę bardzo, nie ma się czego obawiać. Mam nadzieję, że furgon pozostanie niezawodny!
 
Tak, ten mały wąż jest przyklejony/połączony z zaworem. Zasadniczo po prostu odciąłem stary wąż w tym miejscu na zaworze, a następnie ponownie wykorzystałem ten odcinek starego węża, podłączając do niego nowy wąż (z nowym zaworem).
W ten sposób nie musisz wyciągać separatora oleju (do którego przymocowany jest mały wąż), który znajduje się poniżej. Dostęp do separatora oleju jest niemożliwy bez demontażu mocowania silnika i wielu innych elementów. Z tego powodu zostawiłem separator oleju w spokoju.
Dopiero co skończyłem tę pracę i bardzo dziękuję za bycie królikiem doświadczalnym w tym bardziej opłacalnym rozwiązaniu!

Słowo przestrogi, może warto odłączyć mały wąż płynu chłodzącego prowadzący do zbiornika wyrównawczego płynu chłodzącego, ponieważ trochę przeszkadza, gdy sięgasz w dół, aby pracować przy zaworze. Ja tego nie zrobiłem i złamałem złącze, więc to też musiało zostać naprawione. Mimo to o wiele lepiej niż konieczność wykonania pełnego montażu. Mam nadzieję, że kontrolka silnika pozostanie wyłączona!
 
Właśnie skończyłem tę pracę i bardzo dziękuję za bycie królikiem doświadczalnym dla tego bardziej opłacalnego rozwiązania!

Uwaga, warto odłączyć mały wąż płynu chłodzącego prowadzący do zbiornika wyrównawczego płynu chłodzącego, ponieważ jest on nieco przeszkadzający podczas sięgania w dół do pracy przy zaworze. Ja tego nie zrobiłem i złamałem złącze, więc musiałem to również naprawić. Mimo to, o wiele lepiej niż konieczność wymiany całego zespołu. Mam nadzieję, że kontrolka silnika pozostanie wyłączona!
Bardzo proszę, cieszę się, że moje "tanie rozwiązanie" również u Ciebie zadziałało ;) Dobra robota!

I tak, masz absolutną rację co do tego ostrzeżenia. Ogólnie rzecz biorąc, chcesz przesunąć/usunąć jak najwięcej rzeczy z drogi naprawy - mniej rzeczy do zepsucia, łatwiejsza praca i również bezpieczniej.
 
Sprawdzam tylko, czy ktoś odniósł długotrwały sukces z rozwiązaniem, które wymyśliło metro?
Jestem drugim właścicielem 2018 roku z przebiegiem 38 tys. mil bez gwarancji.
Dealer mówi, że naprawa kosztuje około 2400 $

Dzięki
David
 
Sprawdzam tylko, czy ktoś odniósł długotrwały sukces z rozwiązaniem, które wymyśliło metro?
Jestem drugim właścicielem 2018 r. z przebiegiem 38 tys. mil bez gwarancji.
Dealer mówi, że naprawa kosztuje ok. 2400$

Dzięki
David
Mimo że nie mogę komentować, czy działa to "długoterminowo", powiem, że przed naprawą wyczyszczenie kodu powodowało, że kontrolka silnika zapalała się ponownie po kilku milach. Kiedy wyciągnąłem i sprawdziłem starą część, w złączu był olej, co zdecydowanie wskazywało na awarię zaworu. Od tego czasu odbyłem podróż i przejechałem kilkaset mil vanem i przeszedłem od temperatur poniżej zera z powrotem do ciepłej pogody tutaj w AZ, a kontrolka się nie zapaliła. Jestem prawie pewien, że jest naprawiona. Jeśli jesteś sprytny i potrafisz to zrobić sam, lub masz niezależnego mechanika, który jest gotów wykonać naprawę zgodnie z Twoimi instrukcjami, powiedziałbym, że warto podjąć niskie ryzyko (IMO), że to nie zadziała, w porównaniu do płacenia wygórowanych cen u dealera.
 
Cześć wszystkim,

CEL pojawił się wczoraj podczas jazdy. Jestem drugim właścicielem vana pasażerskiego z 2016 roku z przebiegiem 56 tys. mil.

Właśnie otrzymałem tę diagnozę (nie od MB), aby wymienić zespół zaworu odpowietrzającego skrzynię korbową. To pierwszy raz, kiedy nie idę do serwisu, ponieważ mieli 6 tygodni opóźnienia. Poszedłem do Sandy Point S w Portland, OR, ponieważ usłyszałem wskazówkę od innego właściciela Metrisa, że mają byłego technika MB van. Zostałem ustnie poinformowany o kwocie 1200 dolarów za części i wciąż próbują ustalić robociznę. Wygląda na to, że może to być dość drogie. Zadzwoniłem do MB… Nie mam żadnej dodatkowej gwarancji, ale próbuję ustalić z wątku, czy ogólna gwarancja na silnik obejmowałaby tę naprawę?

Jaki jest stopień trudności 1-10 naprawy DIY?
 
Cześć wszystkim,

CEL zaświecił się wczoraj podczas jazdy. Jestem drugim właścicielem vana pasażerskiego z 2016 roku z przebiegiem 56 tys. mil.

Właśnie otrzymałem tę diagnozę (nie przez MB), aby wymienić zespół zaworu odpowietrzania skrzyni korbowej. To pierwszy raz, kiedy nie idę do serwisu, ponieważ mieli 6 tygodni zaległości. Poszedłem do Sandy Point S w Portland, OR, ponieważ usłyszałem wskazówkę od innego właściciela Metrisa, że ​​mają byłego technika MB van. Zostałem ustnie wyceniony na 1200 $ za części i wciąż próbują ustalić robociznę. Wygląda na to, że może to być dość drogie. Zadzwoniłem do MB… Nie mam żadnej dodatkowej gwarancji, ale próbuję ustalić z wątku, czy ogólna gwarancja na silnik obejmowałaby tę naprawę?

Jaki jest stopień trudności naprawy DIY w skali 1-10?
Powiedziałbym, że to 3, głównie dlatego, że moje dłonie nie pasują łatwo do obszaru, w którym trzeba odciąć wąż od oryginalnej części i zacisnąć na nim nowy. Z kumplem zajęło to kilka godzin, żeby poświęcić trochę czasu i powalczyć z kilkoma złączami. Załatane w kilka krótkich minut. Żadnych specjalnych narzędzi, tak jak powiedział METROS.
 
WARTO SPRÓBOWAĆ!

Niedawno wymieniłem tylko sam zawór odpowietrzający, czyli "przewód odpowietrzający" (bez przewodu dolotowego i separatora oleju) i jak dotąd kontrolka silnika nie wróciła. Mój koszt wyniósł 75 $, zainstalowałem sam. Oryginalny zawór był pełen oleju i przeciekał
View attachment 19742

Numer części: 2740187301
Czy usunięcie ECU jest dość proste? Wystarczy odłączyć, odpiąć i usunąć?
 
Właśnie kupiłem Metrisa z 2016 roku i powiedziano mi, że kontrolka silnika dotyczyła zaworu PCV. Co z przeszłości rozumiałem jako podstawową część do tuningu. Kupiłem go od dealera GM i obiecali naprawić go, zanim go odbiorę... właśnie znalazłem ten wątek i wyobrażam sobie, że całe miejsce przeklina teraz moje imię. Mają tego vana od tygodnia i nie chcą mi powiedzieć, co się dzieje.
 
Bardzo się cieszę, że moje "tanie rozwiązanie" również u Ciebie zadziałało ;) Dobra robota!

I tak, masz absolutną rację co do tego ostrzeżenia. Ogólnie rzecz biorąc, chcesz usunąć/przesunąć jak najwięcej rzeczy z drogi naprawy - mniej rzeczy do zepsucia, łatwiej pracować i bezpieczniej.
Właśnie wymieniłem swój. Kilka słów przestrogi. Bezwzględnie zdejmij wąż zbiornika płynu chłodzącego, ja też swój złamałem. Zachowaj szczególną ostrożność z dźwigniami blokady ECU, ja złamałem tylną i gość z działu części MB powiedział mi, że to bardzo, bardzo częste. Możliwe jest przesunięcie ECU z drogi, gdy jest jeszcze podłączony do tylnej wiązki. Złamałem złącze końcowe przewodu, które idzie do części zamiennej. Są one również bardzo, bardzo delikatne, więc miej jeden gotowy, są bardzo powszechne w Metris (część MB # A 000 545 60 19), 6 $ u dealera i weź również bolce. Na koniec podnieś przód o kilka cali, zdejmij osłonę pod silnikiem i jest doskonały dodatkowy dostęp do dolnego węża/sztywnej plastikowej rury. Dzięki Metros za wysiłki w zawężeniu do dobrego rozwiązania.
 
Wiem, że późno, ale rozważamy zakup używanego Metrisa i teraz mamy wątpliwości. Byliśmy właścicielami C280 4matic z 2008 roku, a podgrzewacz siedzenia wypalił dziurę w skórze i uszkodził mój sweter. Nasz pojazd nie był objęty akcją serwisową i nie mogłem nakłonić dealera, od którego go kupiłem, do wymiany. Złożyłem sprawę w NHTSA, a następnie spamowałem ich stronę na Facebooku MBUSA zdjęciami i zdjęciami mojego spalonego siedzenia. Skontaktowali się ze mną i zgodzili się zapłacić za naprawę. Ochrona wizerunku marki jest potężnym narzędziem.
 
Witamy na forum, @VXNOVA

Nie pozwoliłbym, aby niektóre z tych problemów, które można zobaczyć na forum, odstraszyły mnie od kupna Metrisa. Prawie każdy samochód może mieć lub będzie miał problemy po upływie kilku lat, tak jak niektóre będą miały kilka problemów fabrycznych. Przejście na dedykowane forum może sprawiać wrażenie, że problem jest bardzo powszechny... podczas gdy może tak nie być. To nie jest tak, jak w przypadku niektórych problemów z produktami, gdzie w ciągu tygodnia pojawia się 1000 skarg i liczba ta rośnie...

Którego Metrisa szukasz? Rok. Przebieg. ...
 
Teraz, gdy części są już zamontowane, czy muszę wyczyścić kod błędu, czy też sam się wyczyści, jeśli przejadę określoną liczbę mil?
Mój przyjaciel ma interfejs do czyszczenia kodów, ale nie wyczyścił go po zainstalowaniu nowej części. Nadal wyświetla się ten sam komunikat „sprawdź silnik”.
Dzięki
David
 
Oto zdjęcia tego, z czym mamy do czynienia.
Czy ktoś znalazł obejście odpowietrznika skrzyni korbowej silnika m274? Odkryłem, że gdy ciśnienie turbiny dostaje się do skrzyni korbowej, pojawia się kod, zawór pcv ma to zatrzymać, gdy zawiedzie, komputer wykrywa dodatkowe ciśnienie, zainstalowałem zawór zwrotny 10 mm z ebay za 2,99 i światło zgasło.
 
221 - 240 of 337 Posts