Musiałem wymienić zawór odpowietrzania skrzyni korbowej. Zostałem obciążony kosztem 12 godzin pracy. Czy ktoś jeszcze miał do czynienia z tym problemem?
Proszę bardzo, nie ma się czego obawiać. Mam nadzieję, że furgon pozostanie niezawodny!Metros, dziękuję za podzielenie się swoim doświadczeniem i wiedzą. Obawiałem się tej pracy, kiedy się wydarzy. Samochód dostawczy był wspaniały, 6 lat i 93 000 mil, zerowy koszt inny niż materiały eksploatacyjne....to obejmuje reflektory..lol.
Dopiero co skończyłem tę pracę i bardzo dziękuję za bycie królikiem doświadczalnym w tym bardziej opłacalnym rozwiązaniu!Tak, ten mały wąż jest przyklejony/połączony z zaworem. Zasadniczo po prostu odciąłem stary wąż w tym miejscu na zaworze, a następnie ponownie wykorzystałem ten odcinek starego węża, podłączając do niego nowy wąż (z nowym zaworem).
W ten sposób nie musisz wyciągać separatora oleju (do którego przymocowany jest mały wąż), który znajduje się poniżej. Dostęp do separatora oleju jest niemożliwy bez demontażu mocowania silnika i wielu innych elementów. Z tego powodu zostawiłem separator oleju w spokoju.
Bardzo proszę, cieszę się, że moje "tanie rozwiązanie" również u Ciebie zadziałałoWłaśnie skończyłem tę pracę i bardzo dziękuję za bycie królikiem doświadczalnym dla tego bardziej opłacalnego rozwiązania!
Uwaga, warto odłączyć mały wąż płynu chłodzącego prowadzący do zbiornika wyrównawczego płynu chłodzącego, ponieważ jest on nieco przeszkadzający podczas sięgania w dół do pracy przy zaworze. Ja tego nie zrobiłem i złamałem złącze, więc musiałem to również naprawić. Mimo to, o wiele lepiej niż konieczność wymiany całego zespołu. Mam nadzieję, że kontrolka silnika pozostanie wyłączona!
Mimo że nie mogę komentować, czy działa to "długoterminowo", powiem, że przed naprawą wyczyszczenie kodu powodowało, że kontrolka silnika zapalała się ponownie po kilku milach. Kiedy wyciągnąłem i sprawdziłem starą część, w złączu był olej, co zdecydowanie wskazywało na awarię zaworu. Od tego czasu odbyłem podróż i przejechałem kilkaset mil vanem i przeszedłem od temperatur poniżej zera z powrotem do ciepłej pogody tutaj w AZ, a kontrolka się nie zapaliła. Jestem prawie pewien, że jest naprawiona. Jeśli jesteś sprytny i potrafisz to zrobić sam, lub masz niezależnego mechanika, który jest gotów wykonać naprawę zgodnie z Twoimi instrukcjami, powiedziałbym, że warto podjąć niskie ryzyko (IMO), że to nie zadziała, w porównaniu do płacenia wygórowanych cen u dealera.Sprawdzam tylko, czy ktoś odniósł długotrwały sukces z rozwiązaniem, które wymyśliło metro?
Jestem drugim właścicielem 2018 r. z przebiegiem 38 tys. mil bez gwarancji.
Dealer mówi, że naprawa kosztuje ok. 2400$
Dzięki
David
Powiedziałbym, że to 3, głównie dlatego, że moje dłonie nie pasują łatwo do obszaru, w którym trzeba odciąć wąż od oryginalnej części i zacisnąć na nim nowy. Z kumplem zajęło to kilka godzin, żeby poświęcić trochę czasu i powalczyć z kilkoma złączami. Załatane w kilka krótkich minut. Żadnych specjalnych narzędzi, tak jak powiedział METROS.Cześć wszystkim,
CEL zaświecił się wczoraj podczas jazdy. Jestem drugim właścicielem vana pasażerskiego z 2016 roku z przebiegiem 56 tys. mil.
Właśnie otrzymałem tę diagnozę (nie przez MB), aby wymienić zespół zaworu odpowietrzania skrzyni korbowej. To pierwszy raz, kiedy nie idę do serwisu, ponieważ mieli 6 tygodni zaległości. Poszedłem do Sandy Point S w Portland, OR, ponieważ usłyszałem wskazówkę od innego właściciela Metrisa, że mają byłego technika MB van. Zostałem ustnie wyceniony na 1200 $ za części i wciąż próbują ustalić robociznę. Wygląda na to, że może to być dość drogie. Zadzwoniłem do MB… Nie mam żadnej dodatkowej gwarancji, ale próbuję ustalić z wątku, czy ogólna gwarancja na silnik obejmowałaby tę naprawę?
Jaki jest stopień trudności naprawy DIY w skali 1-10?
Czy usunięcie ECU jest dość proste? Wystarczy odłączyć, odpiąć i usunąć?WARTO SPRÓBOWAĆ!
Niedawno wymieniłem tylko sam zawór odpowietrzający, czyli "przewód odpowietrzający" (bez przewodu dolotowego i separatora oleju) i jak dotąd kontrolka silnika nie wróciła. Mój koszt wyniósł 75 $, zainstalowałem sam. Oryginalny zawór był pełen oleju i przeciekał
View attachment 19742
Numer części: 2740187301
Zgadza się! Usuń również jego wspornik. Ładne i łatwe.Czy usunięcie ECU jest dość proste? Po prostu odłączyć, odpiąć i usunąć?
Właśnie wymieniłem swój. Kilka słów przestrogi. Bezwzględnie zdejmij wąż zbiornika płynu chłodzącego, ja też swój złamałem. Zachowaj szczególną ostrożność z dźwigniami blokady ECU, ja złamałem tylną i gość z działu części MB powiedział mi, że to bardzo, bardzo częste. Możliwe jest przesunięcie ECU z drogi, gdy jest jeszcze podłączony do tylnej wiązki. Złamałem złącze końcowe przewodu, które idzie do części zamiennej. Są one również bardzo, bardzo delikatne, więc miej jeden gotowy, są bardzo powszechne w Metris (część MB # A 000 545 60 19), 6 $ u dealera i weź również bolce. Na koniec podnieś przód o kilka cali, zdejmij osłonę pod silnikiem i jest doskonały dodatkowy dostęp do dolnego węża/sztywnej plastikowej rury. Dzięki Metros za wysiłki w zawężeniu do dobrego rozwiązania.Bardzo się cieszę, że moje "tanie rozwiązanie" również u Ciebie zadziałałoDobra robota!
I tak, masz absolutną rację co do tego ostrzeżenia. Ogólnie rzecz biorąc, chcesz usunąć/przesunąć jak najwięcej rzeczy z drogi naprawy - mniej rzeczy do zepsucia, łatwiej pracować i bezpieczniej.
Czy ktoś znalazł obejście odpowietrznika skrzyni korbowej silnika m274? Odkryłem, że gdy ciśnienie turbiny dostaje się do skrzyni korbowej, pojawia się kod, zawór pcv ma to zatrzymać, gdy zawiedzie, komputer wykrywa dodatkowe ciśnienie, zainstalowałem zawór zwrotny 10 mm z ebay za 2,99 i światło zgasło.Oto zdjęcia tego, z czym mamy do czynienia.