Mercedes-Benz Metris Forum banner
201 - 220 of 337 Posts
WARTO SPRÓBOWAĆ!

Niedawno wymieniłem sam zawór odpowietrzający, czyli "przewód odpowietrzający" (bez przewodu dolotowego i separatora oleju) i jak dotąd kontrolka silnika nie wróciła. Mój koszt wyniósł 75 $, samodzielnie zainstalowany. Oryginalny zawór był pełen oleju i przeciekał


Numer części: 2740187301
 
Discussion starter · #204 ·
Metros - Dobrze dla ciebie! Wspaniale słyszeć, że twój problem został rozwiązany bez ogromnych kosztów. Chociaż to z pewnością nie jest ta część, którą wymieniłem.

Byłbym zaskoczony, gdyby MB zdołało tak gruntownie przeprojektować tę część. W końcu dobrze zarabiają na sprzedaży wadliwej części i jestem pewien, że dealerzy też na tym nie tracą.
 
Metros - Dobrze dla ciebie! Wspaniale słyszeć, że twój problem został rozwiązany bez ogromnych kosztów. Chociaż to z pewnością nie jest część, którą wymieniłem.

Byłbym zaskoczony, gdyby MB zdołało tak gruntownie przeprojektować tę część. W końcu dobrze zarabiają na sprzedaży wadliwej części i jestem pewien, że dealerzy też na tym nie tracą.
Dziękuję i zgadzam się, po prostu mam nadzieję, że to tanie "naprawienie" wytrzyma choć przez chwilę. Zobaczymy!
Wstyd dla MB, ten problem z usuwaniem oleju powinien być co najmniej wezwaniem do serwisu lub TSB.
 
Czy musiałeś usunąć mocowanie silnika?
Nie, tylko ECU i jego wspornik, aby oczyścić drogę do zaworu odpowietrzającego. Musiałem odciąć stary wąż idący do separatora oleju przy zaworze odpowietrzającym. Następnie zamontowałem wąż idący do separatora oleju z wymienionego zaworu odpowietrzającego na górze starego węża, który odciąłem. Nie użyłem ponownie starego węża idącego do skrzyni korbowej i wymieniłem go całkowicie, ponieważ był o wiele łatwiejszy do dosięgnięcia. Mam nadzieję, że to ma sens. Jak dotąd brak CEL i brak wycieków oleju. Odpukać!
 
WARTO SPRÓBOWAĆ!

Niedawno wymieniłem tylko sam zawór odpowietrzający, czyli "przewód odpowietrzający" (bez przewodu dolotowego i separatora oleju) i jak dotąd kontrolka silnika nie wróciła. Mój koszt wyniósł 75 dolarów, zainstalowany samodzielnie. Oryginalny zawór był pełen oleju i przeciekał
View attachment 19742

Numer części: 2740187301
Cześć, jaki był kod błędu przed wymianą tego zaworu? P052E ?
 
Jak usunąłeś tę rurę?
Nie widzę, dokąd zmierza na drugim końcu.
Ale ten koniec wydaje się być przyklejony lub wciśnięty. Jak to usunąłeś?

Edycja: Właśnie zobaczyłem, co masz. Więc część zamienna, którą kupiłeś, jest dostarczana z małym gumowym wężem z zaciskiem. Już rozumiem.
Właściwie spróbuję przenieść ten zawór, używając nieco dłuższych węży próżniowych. Następnym razem nie chcę wszystkiego usuwać.
Image
 
Discussion starter · #217 · (Edited)
Jak usunąłeś tę rurę?
Nie widzę, dokąd zmierza na drugim końcu.
Ale ten koniec wydaje się być przyklejony lub wciśnięty. Jak to usunąłeś?
View attachment 20219
To jest przezabawne z tym "wrażliwym treścią". Może to źle dla dzieci poniżej 18 roku życia, aby zobaczyć brudny palec - sugeruje to, że mogą one musieć odłożyć swoje urządzenia elektroniczne i cierpieć z powodu lęku separacyjnego.
 
  • Like
Reactions: pounce
Jak usunąłeś tę rurę?
Nie widzę, dokąd zmierza na drugim końcu.
Ale ten koniec wydaje się być przyklejony lub wciśnięty. Jak to usunąłeś?

Edycja: Właśnie zobaczyłem, co masz. Więc część zamienna, którą kupiłeś, jest dostarczana z małym gumowym wężem z zaciskiem. Już rozumiem.
Właściwie spróbuję przenieść ten zawór, używając nieco dłuższych węży próżniowych. Następnym razem nie chcę wszystkiego usuwać.
View attachment 20219
Tak, ten mały wąż jest przyklejony/połączony z zaworem. Zasadniczo po prostu odciąłem stary wąż w tym miejscu na zaworze, a następnie ponownie wykorzystałem tę część starego węża, podłączając do niej nowy wąż (z nowym zaworem).
W ten sposób nie musisz wyciągać separatora oleju (do którego przymocowany jest mały wąż), który znajduje się poniżej. Separator oleju jest niedostępny bez demontażu mocowania silnika i wielu innych rzeczy. Z tego powodu zostawiłem separator oleju w spokoju.
 
201 - 220 of 337 Posts